woensdag 21 juli 2010


Ik las zojuist: "elk kind is een filosoof". Daar lopen we misschien wel vaak aan voorbij. Ik wou dat ik alles had kunnen onthouden. Gelukkig heb ik van onze kinderen veel uitspraken opgeschreven in een geel schrift. Het is inmiddels beduimeld en zit vol losse briefjes. Ik lees er nog steeds graag in, en moet er vaak om lachen.
Zo bedacht mijn zoon (toen 4) jaren geleden opeens tijdens het spelen:
VANDAAG IS DE MORGEN VAN GISTEREN!






Beeld: First Love, Norman Rockwell

5 opmerkingen:

  1. Mooi.

    Heb jarenlang een kaart van Norman in mijn tas gehad en zelfs voor interne communicatie gebruikt in ons bedrijf. Het ging over het in de wereld brengen van een gossip: briljant!!
    En dan die kaarten van een artsenbezoek ;-)

    Groet Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het kaartje niet meer, maar ik zal op mijn werk eens zoeken, want ik heb het natuurlijk een keer gebruikt. Wordt vervolgd.

    Gr. Marianne

    BeantwoordenVerwijderen